100202

2010-02-02 @ 18:53:05
Idag har det inte hänt mycket för världen. En helt vanlig skoldag och efter den var slut så gick jag till ICA där mamma var och så handlade vi en massa saker till spanjorerna kommer. Sen kom vi hem runt fyra och sen dess har jag inte gjort alls mycket. Skulle egentligen iväg på spinning men fick så hemskt ont i magen så jag skippade det.. Vet inte vad det berodde på men det gick över när jag åt några mackor. Jaja, jag behöver plugga i vilket fall. Och det är precis vad jag ska göra nu! Sitter här inlindad i en filt och fryser som bara sjutton. Men det är väl lika bra att ta tummen ur och få plugget gjort. När jag är klar blir det en varm dusch och krypa ner i sängen för att kika på One tree hill och Glee. Myyyys. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback