Spiderman a.k.a. Thomas

2010-12-31 @ 01:04:15



Nu känns det rätt tomt här hemma faktiskt efter att ha varit nio pers i ett och samma hus i nästan en vecka. Alla har åkt hem till sitt så att säga förutom lilla Thomas som vi ska vara barnvakt åt tills på lördag. Men det är inga problem att vara barnvakt när det gäller världens goaste treåring! :)

Under dagen har vi kollat på animerade filmer, varit ute och åkt snowracer, lekt spiderman och busat i massor. Sedan när klockan närmade sig sju åkte vi spark fram på ICA och handlade lösgodis innan jag sedan vek av mot bussen för att åka till Alfta. Där spenderade jag kvällen hos Johanna med henne, Britta och Sofie. Vi spelade monopol hela kvällen och jag har kommit fram till att sällskapsspel är underskattat!

Med det sagt säger jag godnatt och hoppar i säng. Vi hörs imorgon kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback