Sibiriska Edsbyn

2010-12-02 @ 20:41:15

Mysig dag idag! Ja förutom att det är sibirisk kyla ute då... Efter att vi hade slutat så knallade nämligen jag och Julia upp till det nyöppnade caféet här i byn och tog en fika inne i värmen. Känns så kul att det äntligen finns ett ordentligt café häromkring - äntligen!

Under kvällen så har jag varit ensam hemma för mamma äter julbord med jobbet (avis!!) så jag har passat på att plugga i min ensamhet. Känns bra med tanke på att stressen inför jullovet börjar infinna sig nu... Det kommer definitivt att bli några jobbiga veckor framöver! Men det är bara att bita i det sura äpplet och tänka positivt; vi har faktiskt jullov sedan.

Nu ska jag, trots att jag skulle göra mycket för att slippa, ge mig ut i de -20 graderna som befinner sig i luften för att rasta hundarna. Men det blir en kort vända, det ska ni veta! När jag kommer in blir det en dusch innan jag lägger mig och kollar på One tree hill och värmer mig. Det låter fint i mina öron :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback