Lilla julafton

2010-12-18 @ 23:30:20


Ikväll har jag gått klädd i långklänning från GinaTricot och en kofta från H&M, och så röda läppar på det. Som ni kanske redan har märkt är jag lite insnöad på just röda läppar för tillfället men jag gillar det starkt! Ikväll kändes det också som ett litet måste då jag har firat lilla julafton i Kammahav med släkten på pappas sida. Det var en mycket mysig kväll med glögg, pepparkakor, lussebullar, skinkmackor, julmust och så givetvis julklappar :)

För övrigt så hade jag en jätterolig kväll igår som dokumenterades i massvis med bilder. Idag har jag dock inte haft tid att visa er dem för jag och mamma har julstädat, så jag får återgå till det ämnet imorgon! Nu tänker jag nämligen hoppa i säng och försöka sova bort min tjocka hals... Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback