Mitt 2010

2010-12-31 @ 17:23:17
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, väldigt mycket!

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inte några nyårslöften vad jag minns, och hade jag det ändå så har jag troligtvis brytit dem.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

Dog någon som stod dig nära?
Ja, fyra stycken. Fruktansvärt nog...

Vilka länder besökte du?
Det här året har jag hållt mig hemma i Sverige faktiskt.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Absolut.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt faktiskt. Inte vad jag kan komma på nu.

Vad är det bästa som hänt dig år 2010?
Att brorsan och familjen flyttade hem från Australien.

Största misstaget?
Misstag har man väl gjort såklart, men absolut inget som behöver nämnas här.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Givetvis. Jag är väl inte mer än människa!

Bästa köpet?
Skulle kunna vara min iPhone 4. 

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder!

Snyggaste trenden?
Röda läppar skulle jag nog vilja säga.

Fulaste trenden?
Det finns ju många fula trender men kan inte komma på någon särskild.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Familjen, släkten och vännerna.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Fulla för kärlekens skull, gubben i lådan, genom eld och vatten, och många fler!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jämfört med 2009 har jag varit snäppet gladare men jämfört med andra år har jag varit ledsnare. De senaste åren har inte varit mina år helt enkelt. Hoppas på ett bättre 2011! 

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat kanske, har varit dåligt på den fronten. Men det ska det bli ändring på!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Man ska aldrig ångra något man gjorde, utan det man inte gjorde.

Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med hela familjen - mamma, Katrin, Christian, Emma, Emil, Thomas, Johan, Suzanne och för att inte glömma våra två hundar Astrid och Vera. 

Blev du kär i år?
Nej.

Favoritprogram på tv?
Oj, har så många! One tree hill, Gossip girl, Grey's anatomy, Desperate Housewives, Glee, m.fl...

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett starkt ord. Kan inte påstå att jag hatar någon alls.

Bästa boken du läste i år?
Vet inte, har inte läst många böcker i år faktiskt.

Största musikaliska upptäckten?
Eldkvarn och framför allt Plura.

Något du önskade dig och fick?
Jag fick mycket som stod på min önskelista bland annat!

Något du önskade dig men inte fick?
Det tror jag säkert.

Årets bästa film?
Inception eller Eclipse.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Bjöd vännerna på fika på förmiddagen och på eftermiddagen kom hela tjocka släkten. 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Oj, jag vet inte faktiskt. Den senaste tiden; slapp!

Vad fick dig att må bra?
Min mamma som för övrigt är den bästa på hela jorden. Sedan självklart också mina fina vänner som de också är bäst med stort b.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattinson är ju jävligt snygg, men Idol-Olle är inte så dum han heller.

Vem saknade du?
Pappa. Hela tiden. 

Favoritmånad?
Kan inte välja mellan juni och juli, båda är lika bra.


GOTT NYTT ÅR GOTT FOLK! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback