101217

2010-12-17 @ 15:37:02
Det var lite typiskt att just igår, när jag äntligen hade något vettigt att skriva och visa för er, då fungerade inte blogg.se på hela dagen... Min vanliga tur liksom. Men det är väl ingen idé att deppa över det! Får fortsätta på det lite senare istället :)

Kom hem från skolan för en liten stund sedan och känner mig nu enormt lättad över att allt skolarbete är färdigt nu. Gjorde sista provet idag och skrev klart de två sista arbetena och lämnade in dem. Så nu väntar bara två dagar nästa vecka då vi inte kommer göra någonting i princip och sedan är det jullov!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan börja göra mig i ordning så att man för en gångs skull blir klar i tid (tidsoptimist...). Ikväll är det nämligen paaartyy för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback