SJUKSTUGA

2010-04-26 @ 22:33:32
Idag har det varit sjukstuga här hemma. Vaknade vid åtta imorse och kände mig allt annat än pigg så jag ringde och sjukanmälde mig och kröp ner igen för att sova en stund till, men jag kunde knappt varken svälja eller andas mellan de svullna halsmandlarna så det gick inte att somna om. Det enda som har varit tuggbart som jag har fått i mig idag är en macka och en banan, annars har jag bara levt på varma drycker så som oboy, nyponsoppa och sparrissoppa. Så jag kan inte direkt påstå att jag känner mig stark. Mucoangin och alvedon är min överlevnad just nu!

Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha! ja men precis ;) Men alltså det suger ju just när man är där. men efteråt är det ju faktiskt jävligt värt det, det måste väl ni hålla med om klagungar?!

2010-04-27 @ 10:19:07
URL: http://eelinyouknow.blogg.se/
Postat av: Elin

Bra! I år ska alla vara glada på plantskolan, det är ditt uppdrag Petra att dona med det :)

2010-04-27 @ 15:04:15
URL: http://eelinyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback