MY BLACK FLASH

2010-04-22 @ 21:52:49
Hejsvejs i lingonskogen! Helt okej dag idag måste jag väl ändå säga. I skolan gick det inte i många knop förutom att jag hade matteprov på sista lektionen. Sen cyklade jag hem på min svarta blixt och åt fiskbullar som jag har längtat så efter! Skitgött vare iallafall. Därefter parkerade jag mig framför datorn för att smälta maten en stund innan jag bytte om och cyklade ner till IP. Där var det dags för en timmes pass med "funktionell träning" som det så fint kallas. Det är mest kondition så det var skapligt jobbigt men skönt när det var färdigt! Nu har jag precis duschat och ska strax plugga lite spanska innan jag kryper ner i sängen och kikar på Glee. Sov gott finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback