LONG TIME AGO

2010-04-24 @ 00:09:25
Idag har det varit full rulle. Gick i skolan till ett och sen följde jag med hem till Sofia en stund innan mamma hämtade mig där och så åkte vi till Bollnäs. Gick runt och strosade i lite möbelaffärer och så, sen åkte vi hem och hämtade mat från Atlantic. Medans mamma tog en pizza var jag duktig och åt en supersmarrig avocadosallad. Strax efter det kom Fia hit och spenderade kvällen med mig, vi kollade på tv och åt melon och popcorn. Det var så längesen så jag har verkligen saknat den flickan kan jag säga! Men nu är det dags för mig att kasta in handduken, måste sova! Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: fia

de var verkligen längesen, men de ska vi ändra på! <3

2010-04-25 @ 21:45:57
Postat av: Petra

SVAR: Ja, det får vi se till att göra! :)

2010-04-25 @ 22:11:45
URL: http://phellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback