FÖRSTA MJUKGLASSEN

2010-04-12 @ 22:55:18
Den här dagen har varit en finfin start på den här veckan! Det är så varmt och skönt ute så man blir på så bra humör. På lunchen tog jag och Johanna en liten promenad och sen satte vi oss ute på bryggan med resten av folket och solade. När skoldagen var slut så gick jag och Julia på Pelles och köpte årets första mjukglass och det är alltid ett sånt speciellt ögonblick för då vet man att våren verkligen är här. Så härligt och gott! Vi satt kvar där ute i solen i över en timme och bara pratade innan vi tillsist hoppade upp på våra cyklar och trampade hemåt. När jag kom hem så kände jag inte alls för att träna inomhus så jag sket i träningen på IP idag och istället tog jag en lång och rask promenad med mamma och hundarna. Resten av kvällen kollade jag på Top Model och Svenska hollywoodfruar. Nu ska jag ta en dusch innan jag så småningom ska hoppa i säng. Nattinatt!


Julia njuuuuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback