FEELING LIKE CRAP

2010-04-25 @ 20:33:56
Gårdagen i Gävle blev precis lika bra och mysig som jag hade tänkt mig! Vi insåg dock lite försent att det inte gick något mer tåg efter fyra fören tio över nio... Men inte deppade vi för det utan då gick vi och bokade biobiljetter till en film som hette An education. Med väldigt låga förväntningar satte vi oss i salongen men det visade sig att den var helt okej ändå, lite töör men duger i krig! När filmen var slut gick vi och drack varm choklad innan vi tog tåget hem igen. Spenderade natten hemma hos Carlssons och kom hem vid ett tiden idag. Resten av dagen har varit så värdelös som den kunde bli. Mår skit rent ut sagt! Kan knappt svälja för halsen är så tjock och huvudet känns som ett bowlingklot. Inte nog med det så har jag fått stå ut med mensvärk som pricken över i:et. Inte kul på en fläck! Nu ska jag gå och äta varm nyponsoppa med glass mot min onda hals och sen ska jag duscha innan jag hoppar i säng. Måste. Bli. Frisk.


Johanna på Wayne's Coffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback