EVEN BETTER

2010-04-11 @ 17:00:58
Idag är det ännu finare och varmare väder än igår! Termometern har stått på över tjugo grader idag och jag har varit utomhus precis hela dagen och bara njutit av solen. Först var jag och mamma ute och gick med hundarna i nästan två timmar och när vi kom in satte vi oss ute i solen och grillade hamburgare och korv. När jag var mätt och belåten satt jag bara och jäste och läste en bok medans solen hettade på mig. Har fått ränder lite här och där så solen tar verkligen nu. Gud vad underbart! Har även sett flera vårtecken idag i form av fjärilar, skalbaggar och tussilago. Ååh vad det här gör mig glad. Nu ska jag måla naglarna och sen kolla på Grey's anatomy. Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback