A GOOD DAY

2010-04-18 @ 00:32:06
Hej kompisar! Jag har haft en jättehärlig dag i Sandviken. Vi åkte hemifrån åtta imorse och kom hem strax före elva ikväll. Först lämnade vi hundarna hemma hos syrran och company för sen drog vi vidare till IKEA och spenderade några timmar där. Sen åkte vi direkt därifrån till morfar där det blev ännu fler timmar med honom. Min söta lilla morfar, han är ju så himla klockren trots sina 95 år på nacken! När det var middagsdags åkte vi tillbaka till länsmansvägen och åt grillat där vilket var supergott. Sen var jag och Emma ute och spelade fotboll och hoppade studsmatta en stor del av kvällen innan vi åkte hem vid nio tiden. Hade inte kunnat spenderat dagen på ett bättre sätt! Men nu är jag helt slut så nu ska jag krypa ner och sova lääänge imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback