100410

2010-04-10 @ 17:15:15
Det blev en snabb sjuka för min del. Jag skrev ju att jag hade feber och dagen efter det, alltså i torsdags, så låg jag nerbäddad hela dagen och spelade sims med feber och hosta så det hette duga. Men jag måste ha kurerat mig bra då för mycket mer än så blev det inte. Jag är fortfarande lite hostig men det kan man leva med. Så igår när jag kände mig piggare så åkte jag och mamma till Bollnäs och Söderhamn. I Bollnäs var vi bara på Åhlens och Lindex sen åkte vi vidare till Söderhamn och gick på Mio och avslutade dagen på Take off i Bollnäs där jag åt en supergod avocadosallad. När jag kom hem blev det en myskväll med bästis. Vi började med att kolla på sista avsnittet av Solsidan och sen bastade vi ett bra tag. Efter vi hade bastat, duschat och satt på oss myskläder så parkerade vi oss i soffan med chips och dipp och kollade på Dirty dancing 2. Sen låg vi och pratade så Sofia blev hes och mina öron blödde, typ iallafall. Det var hur som helst en välbehövlig kväll som slutade tre på natten när Sofia cyklade hem. Så idag sov jag väldigt länge och sen har jag varit ute på en långpromenad med mamsen och hundarna. Nu blir det maaaat. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback