SWEET AS CANDY

2009-10-16 @ 23:23:26
Precis som låten neranför berättar så har jag haft fredagsmys ikväll med min kära mami. Kvällen började med att jag lagade mat åt oss, och det blev enchiladas. Skitgott. Mat är bäst. Sen har vi kollat på Idol och käkat götta. Idol var ovanligt bra ikväll, grymt måste jag säga! Inte helt otippat dock då det var Michael Jackson tema. Under programmets gång så pratade jag med Sofie via sms också och helt plötsligt kläckte kvinnan ur sig det smartaste jag hört henne säga, nånsin. "Jag dör hellre fet än att aldrig få njuta av livet!" Det måste bli dagens bästa. Citerat av Sofie Ohlsson, det kunde man minsann inte tro! Ett poäng till dig darling!

Kommentarer
Postat av: sofieOhlsson

hahaha ååh tack Petra :D

Du ser jag är smart snygging!

2009-10-17 @ 16:13:19
URL: http://sofieohlssson.blogg.se/
Postat av: SVAR

Haha, det tvivlar jag på. Du hade bara tur just i den sekunden du kom på det där :D

2009-10-17 @ 17:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback