SANDVIKEN

2009-10-11 @ 21:45:55
Jag har varit i Sandviken precis hela dagen, åkte tidigt imorse och kom hem ikväll lagomt till ensam mamma söker. Vi har varit hos min morfar och sen dragit en sväng igenom ikea. Köpt lite grejer till mitt rum som ska pimpas inom en snar framtid. Tyvärr så var det en hel del som jag skulle ha som var slut + lite som inte gick in i bilen. Men det är smällar man får ta det. Vi är ju i Sandviken ofta så i och med det har vi nära till ikea, så det löser sig vettni. Jag hoppas iallafall att målaren kommer den här veckan, det vore superb.

Kommentarer
Postat av: Fia

jag saknar dig...

2009-10-11 @ 22:05:06
Postat av: SVAR

Men gumman då, jag saknar dig också. Imorgon ses vi! :)

2009-10-11 @ 22:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback