EFFEKTIVT

2009-10-17 @ 23:05:26
Har hunnit med en hel del idag trots att jag faktiskt sov till tolv och kände mig riktigt utvilad när jag vaknade. Jag kickstartade dagen med att inviga mitt nya knäskydd på en springtur. Sen har jag röjt undan ungefär halva mitt rum (utifall att målaren skulle komma nästa vecka då jag är borta), beställt soffan till mitt nya rum, målat naglarna och packat för fullt. Jag har kanske inte berättat det så invecklat men imorgon åker jag alltså till Spanien tillsammans med fyra tjejer från min klass. Vi ska till en stad som heter Buñol som ligger lite utanför Valencia, där vi ska ha praktik på en skola. Vi kommer att bo hos en varsin värdfamilj och förhoppningsvis ha skitroligt! Två dagar kommer vi vara på själva skolan och de andra dagarna kommer vi göra andra utflykter. Nu ska jag borsta gaddarna och hoppa i säng, buenas noches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback