ALLA HELGONS DAG

2009-11-01 @ 00:35:49
Det har varit en jobbig kväll. Vi har varit i kyrkan på en minnesgudstjänst där de läser upp namnen på de som har gått bort det senaste året, och efter den så var vi på både farmor och farfars grav och på pappas och tände ljus. Det var hur som helst jobbigt vilket gjorde att man blev hängig hela kvällen, jag hoppas ni har överseende med det. Det är tur att min syster, hennes sambo och deras två barn är här den här helgen. När vi kom hem från Alfta så åt vi en dundergod brakmiddag och sen tittade vi på because I said so som gick på tv, och som är en av de filmer jag har sett flest gånger. Jag älskar den!! Nu kämpar jag för att hålla ögonen öppna så jag tror det är dags för mig att säga hej till John Blund. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: emma

har du haft en bra lördagkväll? (:

2009-11-01 @ 01:05:58
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: wilma

<3

2009-11-01 @ 14:36:08
URL: http://wiue.blogg.se/
Postat av: SVAR

<3

2009-11-01 @ 15:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback