091015

2009-10-15 @ 22:12:05
Idag har varit en skön dag. Vi hade sovmorgon och började halv ett så jag hade alarmet ställt på tio. Då klev jag upp och tog en skogspromenad med mina fina hundar på nästan en timme. När jag kom in igen så bytte jag om och fräschade till mig lite sen trampade jag iväg på min svarta blixt mot skolan. Där väntade Julia på mig och så stoppade vi oss lite potatismospudding i magen och sen hade vi endast två lektioner innan vi slutade. När jag kom hem hann jag bara äta lite och sen fick vi besök som jag umgicks med framtills att jag åkte på IP för att träna. Hade sällskap av både Lina och Britta, så det var skoj. Resten av kvällen har jag ägnat till att duscha och plugga samhälle. Nu ska jag läsa bloggar, hörs då huj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback