SKAMLIGT

2009-11-30 @ 16:38:58
Usch vad hemskt dålig jag har varit på att uppdatera här nu! Över en vecka sen sist jag skrev... Jag skäms. Men nu är det ju såhär att jag har äntligen fått min nya dator så nu är jag förhoppningsvis back on track igen! Vad har hänt sen sist då? Hm. Ingenting speciellt faktiskt. Jag åkte ju till Gävle förra lördagen med favorit tjejerna mina och vi hade en superdag, och New Moon var sjukt bra! Precis som jag hade förväntat mig. I den här veckan som var hände det inte ett skit i varje fall, och nu i helgen var det fest hos Tofält på lördagen. Vi var taggade och kvällen började bra, men spårade ur totalt sen. Behöver inte nämna något mer om det. Nu är det måndag och ny vecka igen. Ikväll ska jag på bio med Julia, Jesper, Britta och Sofia. Vi ska se luftslottet som sprängdes, tredje och sista filmen i Stieg Larsson filmerna. Har hört att den ska vara jättebra så jag hoppas på det. Lägger in några bilder här under, de är dock från mobilen så kvalitén är väl inget att hurra över. Men bättre än ingenting kanske?











Kommentarer
Postat av: ssssss

Haha men stiliga bilder Petris Hellsenis :D

2009-11-30 @ 17:26:57
Postat av: R e b e c c a

Fin blogg :)

2009-12-01 @ 14:46:14
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/
Postat av: R e b e c c a

sv: Varsegod :)

2009-12-01 @ 17:46:08
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback