SALMON

2009-11-07 @ 19:45:21
Idag har jag inte gjort ett skit, typ. Jag sov till klockan var närmare ett och det var jätteskönt, kände mig riktigt utvilad och det gör förhoppningsvis susen för min förkylning. Som många av er vet så går ju dagen förbi i en grisblink när man sover bort halva, så därför har det inte blivit mycket gjort. Känner mig fortfarande hängig också så det är rätt skönt att inte göra ett jota. Hur som helst, jag har iallafall pluggat lite och tömt min tv-bänk som ska bäras ner i källaren. Sen åkte vi och handlade lite för att jag skulle laga en ny maträtt till middag ikväll. Man skulle lägga lax i en ugnsfast form och sen lägga över sockerärtor, feta ost och creme fraich franska örter. Och så kokt potatis till det. Gött som satan var det! Nu ska jag kolla på one tree hill och dricka julmust.

Kommentarer
Postat av: sandra

i metro foto challange? Skulle verkligen vara jättesnällt! Hon har slitit jättemycket och hon har haft turen att gå vidare med 2 bilder. Det var nästan 30.000 bidrag! + Om du röstar har du själv chansen att vinna:



1-3:e pris: Framkallningskit (canvastavla, foton, fotbok mm värde ca 1000kr)

4-6:e pris: Framkallningscheck 500:-

7-8:e Helår Kamera & Bild





Gör så här:

1 registrera dig här http://www.metrophoto.se/se/sign/up (namn och mail)

2 gå in här http://www.metrophoto.se/se/gallery/vote (du måste då vara inloggad!)

3 leta efter bilderna som har rubriken "Making a wish" (en flicka som blåser bubblor) och " Save our beautiful planet" (3 personer på en kulle)

4 brevid bilden står det rösta, tryck där!



Ha det bra och snälla snälla rösta! Du ger oss ett stort leénde och du kan ju vinna stora priser själv! kram sandra♥

2009-11-07 @ 21:22:43
URL: http://littlesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback