PAINTING

2009-11-19 @ 20:43:43
Bloggen blir lidande nu när jag inte har en egen dator att sitta vid, det blir helt enkelt inte att jag sitter här lika mycket och det blir främst dåligt med bilder och sånt som är lite mer roligt när man inte sitter vid sin egen dator. Men men, det är bara att bita i det sura äpplet! Hur som helst. De senaste dagarna har det väl inte hänt något speciellt, dagarna rullar på helt enkelt och imorgon är det ju fredag igen. Veckorna går så fort! Igår kom målaren hit och började måla mitt rum, äntligen! Då blev jag superglad. Vid fem tiden cyklade jag ner till IP för att träna nere i gymmet med Fia. Vi var väl där i drygt en timme och sen åkte jag hem för att käka, duscha och kolla på grey's anatomy innan det blev sovdags. Idag har målaren varit här med och strax efter att jag kom hem från skolan så var han klar och det blev så himla bra! Äntligen är det klart! När han hade åkt så gick jag och mamma med hundarna på en långpromenad, vi var ute i 1½ timme så det var jätteskönt. När vi kom in igen ställde vi oss och lagade mat tillsammans. Det blev nudlar med kyckling och stekt paprika, och så creme fraich till det. Mums. Resten av kvällen har vi ägnat till att bygga ihop hela min soffa till nya rummet. Vi känner oss faktiskt stolta och imponerande att vi fick ihop den själva! Vi trodde att det skulle vara jättesvårt men det var det inte alls. Så imorgon ska jag börja städa och inreda rummet lite. Åh vad kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback