NATTINATT

2009-11-21 @ 00:06:43

Nu ska jag alldeles strax ta mitt pick och pack och sova. Tänkte bara slänga in ett inlägg här först! Hade bad med skolan idag och jag måste faktiskt säga att det suger ur en energi att simma! Man blir så slö hela dagen. Knepigt det där! Men det var väldigt skönt att simma för andra gången den här veckan, jag älskar att simma. Ända sen jag kom hem från skolan tills i stort sett hela kvällen så har jag grejat och donat i mitt rum, det är så kul och det ser ut som att det kommer bli jättebra. Jag gjorde dock en paus för att äta plankstek med mamsen och kolla på idol, såklart. Imorgon sticker jag till Gävle med Sofie, Johanna och Sofia för att kika lite på stan, äta gott och så bäst av allt: gå och se New Moon på bio!!! Så nu är det bäst att jag hoppar i säng. Sovgott ni med!


Kommentarer
Postat av: frida

jättefin blogg!:)

2009-11-24 @ 17:56:54
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Sov du gott?

2009-11-26 @ 16:53:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback