HELGEN

2009-11-16 @ 00:05:51

Jag skippade bloggen den här helgen, har helt enkelt inte haft någon lust att skriva men nu tänkte jag iallafall berätta vad som har hänt i helgen för er. I fredags så var jag ju ledig så på dagen tränade jag på IP i 1½ timme och sen på eftermiddagen så kom tjejerna hit och vi lagade tacos tillsammans och drack gott resten av kvällen. Det blev en superrolig och mysig kväll som slutade med att fröken Johanna sov över hos mig eftersom jag var ensam hemma. Min ena hund Astrid betedde sig hur konstig som helst hela natten och morgonen så jag fick ytterst lite sömn vilket inte var så kul. När vi vaknade sen på lördagen så åt vi resterna av tacosen till frukost och städade litegrann innan Johanna åkte hem, då jag fortsatte att städa och sen tog jag en promenad med hundarna i snörusket. Resten av dagen pluggade jag då min dator har pajjat ihop. Har ingen aning om vad som har hänt förutom att det är nåt med skärmen, så just nu sitter jag vid mammas dator.. Hur som helst, senare igårkväll så åkte jag till min kusin Jenny för att sova över där. Hennes kompis Linda spenderade också kvällen med oss och vi åt hemgjord pizza och kollade på Twilight. Första gången för Lindas del, andra för Jenny och typ tionde för mig. Hehe. Idag sov vi väldigt länge och sen åt vi en brakfrukost vid två tiden bestående av nybakta scones, te och juice. Supergott var det! Sen färgade Jenny håret på mig och jag låg på en spikmatta för första gången. Ingen hit direkt tycker jag. Men men, smaken är som baken. När jag kom hem hade mamma lagat köttfärspaj och sen kollade vi på inspelade avsnitt av oskyldigt dömd resten av kvällen. Nu ska jag lägga mig och läsa, imorgon väntar en ny vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback