HAPPY BIRTHDAY!

2009-11-02 @ 17:50:19
Idag körde skolan igång igen efter en vecka praktik och en vecka höstlov. Jag tycker faktiskt att det är skönt att vara tillbaka i rutinerna igen, nog för att lovet gick alldeles för fort och att jag lätt hade kunnat haft en vecka till, men men. Sånt är livet liksom. Ikväll blir det ingen träning för min del för jag ska på kalas hos min kusin och stoppa i mig massa onyttigt gött istället. Men det är så det ska va! Grattis Jenny på födelsedagen! I love you sis'! ♥


Kommentarer
Postat av: emma

hur var det på kalaset? (:

2009-11-02 @ 23:45:11
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du är väl för gullig du a <3

2009-11-05 @ 19:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback