HÄNDELSERIKT

2009-11-05 @ 22:58:27
Vilken dag alltså. Det har varit fullt upp, därav ingen uppdatering. Först var det skolan framtill halv tre, då kom mamma och hämtade mig och vi åkte till en djurkommunikatör (en sån som kan prata med djur) med en av våra hundar, Astrid. Då fick vi lämna henne där i ungefär en timme. När vi kom tillbaka så berättade hon för oss allt som Astrid hade sagt och det var så otroligt häftigt. Jag satt typ och skakade för jag blev så tagen. Det var en hel del jobbiga saker så vi satt där och grät lite alla tre, men jag tänker inte gå in så mycket på vad hon sa men en sak är då säker: det funkar! Hur som helst, vi blev där i ungefär en timme till sen åkte jag bara hem och kastade i mig lite mat och sen vidare till IP där jag tränade i ca 45 min nere i gymmet. Efteråt så duschade och bastade jag och Lina där, och gud vad skönt det var. När vi var klar så cyklade jag direkt därifrån till min faster som fyller år idag, för där vankades det kalas. Så det blev andra kalaset på den här veckan för min del! Kom hem därifrån vid tio och nu är jag helt slut. Håller på att bli förkyld så halsen retas och näsan kliar.. Bäst att jag går och lägger mig snart. Men först ska jag slänga in en dagens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback