BROKEN

2009-11-17 @ 20:28:41

Igår åkte jag till Bollnäs med min laptop för att höra vad problemet var och han sa att hela panelen innanför själva skärmen var helt sönder. Den hade fått sig en rejäl smäll sa han, grejen är att jag har ingen aning om vad som har hänt så det är ju ett mysterium. Det skulle dessutom kosta lika mycket att laga den som att köpa en ny, så nu är det bara att punga ut för en ny dator... Känns ju lagomt surt, onödigt som tusan! Jag som är mitt uppe i att renovera mitt rum också, det kunde inte passa bättre... Vi får en del från försäkringen iallafall men det är småsummor om man jämför. Jaja, skitsamma. På kvällen igår var jag och mamma på en handledarkurs för att börja övningsköra och ta körkort. Den höll på i 2½ timme och det var lite segt. Men nu har man det gjort iallafall och i vår ska jag börja köra och göra trafiken osäker här i byn. Kul som sjutton ska det bli! Idag har jag inte gjort något särskilt. Vädret är så sjukt grått och tråkigt just nu, cyklade i spöregn både till och från skolan så jag har gått runt med blöta jeans nästan hela dagen. När jag kom hem gjorde jag pannkakor och åt alldeles för många, men gött var det! Sen åkte jag till badhuset där jag mötte upp Lina för att simma. Det var otroligt skönt och det här ska få bli en vana varje tisdag nu. Nu ska jag läsa lite bloggar och sen kolla på desperata hemmafruarna. Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback