BOWLING

2009-11-08 @ 18:06:32
Nu är jag hemma igen! Har varit borta hela dagen förstår ni. Jag började den här söndagen med att färga håret på min kära mor, och det blev super! Efter det så tog jag en dusch och gjorde mig i ordning litegrann. Vid ett tiden åkte jag och mamma till Bollnäs för att kolla på när min systerson Emil bowlade (han är med i en klubb och de hade match) och han är så grymt duktig! Ett bra tag låg han etta på listan av alla som spelade men det slutade med att han blev trea, och det är ju hur bra som helst det med. Moster blir så stolt så! Min syster Katrin och Johan, alltså Emils föräldrar, var också där så vi tittade tillsammans och fikade. Matchen slutade nångång vid fyra och då åkte vi hemåt, påvägen hem så stannade vi hos pappa och jag la dit en ros samt tände ljus. Det är ju farsdag idag.. Du har funnits i mina tankar hela dagen pappa. Du kommer alltid vara världens bästa pappa i mina ögon, det kan ingen eller inget ändra på. ♥

Kommentarer
Postat av: julia

snygg blogg! :)

2009-11-08 @ 19:00:21
URL: http://frennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback