VÄRLDENS BÄSTA KLASS

2009-12-17 @ 00:16:10
Den här onsdagen har varit en bra dag. Jag har dock aldrig varit så stressig i hela mitt liv som jag har varit den här veckan. Men så kan det gå när inte haspen är på! Jag har iallafall gjort klart arbetet om antikens Grekland nu ikväll så imorgon får jag förmodligen sluta vid lunch vilket skulle passa perfekt. Har endast ett arbete kvar nu att göra innan lovet men det tror jag att jag hinner göra klart på lektionen imorgon. Annars idag så slutade jag strax före två och då mötte jag mamma på ICA för att handla. När jag kom hem tog jag en dusch och sen pluggade jag lite innan jag knallade ner till IP för att träffa min klass där klockan sex och bowla samt äta tacos. En superrolig och mysig kväll blev det! Men mitt bowlingresultat ska vi ju inte nämna något om... Haha! Här kommer några bilder iallafall!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback