VACCINERAD

2009-12-08 @ 23:06:54
Hallelujah. Jag är frisk! Vet inte vad det var för fel på mig faktiskt, det bröt ju liksom aldrig ut? Jättekonstigt hur som helst eftersom jag mådde så pass dåligt. Men jag har fortfarande nåt konstigt i mitt öra, det känns som en vindruva är in petad i ena mitt öra mot trumhinnan, och varje gång jag tuggar känns det som att den ska spricka. Obehagligt jao! Anyway. Efter jag hade slutat idag så träffade jag mamma på hälsocentralen och så vaccinerade vi oss mot svinsjukan. Tänkte egentligen inte göra det och jag ville heller inte, men jag orkade inte gå runt och fundera dag ut och dag in på hur jag skulle göra så jag bara gjorde det liksom. Föll för grupptrycket typ. Aja, nu är det gjort. Hoppas jag inte åker på biverkningar så jag blir sjuk igen nu då. Men än känner jag inte ett skit iallafall! Förutom att jag är helt slut i kroppen men det är nog för att jag har simmat med Lina ikväll, det suger musten ur en. Vi tog först en promenad till badhuset och sen simmade vi i 45 min, tjönt var det! Nu ska jag gå och lägga mig och FÖRSÖKA sova. Jag kan nämligen inte sova längre och det går mig på nerverna. Har inte somnat före 2-3 på natten sen i fredags. Blä vad less jag blir! Nu blev det ett negativt och klagande inlägg. Men men, man kan ju inte alltid vara på topp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra av dig att lägga ett kort på dig i slutet :D

2009-12-09 @ 16:04:16
URL: http://sofieohlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback