THE THREE MUSKETEERS

2009-12-14 @ 18:19:24
Det är med en ruskigt kall och snöig måndag som vi inleder den här veckan. Och inte vilken vecka som helst utan sista veckan innan jullovet! Åh vad skönt det ska bli. Behöver verkligen det nu. Idag har det inte hänt något särskilt utan det har varit en vanlig skoldag bara. Känner mig otroligt stressad nu för jag har en hel del som behöver göras innan lovet och jag är typ så omotiverad som man kan bli. Men men, det är bara att kämpa. Nu ska jag byta om och ta mig en promenad ner till Freskavägen för att fira min kusin Kattis som fyller år idag! Grattis till dig hjärtat!



Kusin-trion ♥   Jenny, Kattis och jag

Kommentarer
Postat av: Johanna Coolaste Carlsson

Fin du är Petris! :)

2009-12-14 @ 18:40:22
Postat av: Fiaa

puman min!

2009-12-16 @ 14:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback