SICK...

2009-12-05 @ 16:30:40
Vi åkte aldrig till Sandviken idag. Vi skulle egentligen till syster, morfar och IKEA. Men jag har sovit så otroligt dåligt inatt, jag somnade inte förns klockan var efter tre nångång. Det kändes som att huvudet var fyllt med bly och halsen helt uppsvullen så jag knappt kunde svälja, jag svettades/frös om vartannat. Så imorse när mamma väckte mig vid sju så bestämde vi att vi inte kunde åka när jag mår som jag gör. Så jag sov till klockan var närmare ett och sen har jag bara tagit det lugnt. Ligger i min säng just nu med huvudvärk och illamående. Har nyss tagit en alvedon och nu ska jag spela lite sims. Ha en bra helg och hoppas att ni mår bättre än vad jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback