PARTY

2009-12-13 @ 17:27:47
Gårdagen blev lyckad måste jag säga. Som jag sa igår så kom Sofia hit först vid tre tiden och vi gick med hundarna fram och tillbaka till ICA och sen när vi kom hem igen började vi duscha och göra oss i ordning. Runt sex kom Johanna och Sofie hit och de fixade sig också lite här innan resten av folket kom vid åtta. Allt som allt så var kvällen väldigt rolig om man bortser från några småsaker. Idag har jag städat, varit ute och gått med hundarna och cyklat fram på ICA för att panta burkar och flaskor från igår och köpt godis för pengarna. Så nu sitter jag här och göttar mig med en påse lösgodis medans hundarna ligger och biter på varsitt hundben. Jag ska snart ta ut dem på en promenad och sen ska jag försöka få undan lite plugg som ligger på hög och väntar. Men känner jag mig själv rätt så slutar det med att jag kommer spela sims... Känner mig alldeles för omotiverad för att plugga. Vi får väl se om jag ändrar mig efter att jag fått en nypa luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback