LUGNET FÖRE STORMEN

2009-12-31 @ 14:16:04
Igårkväll kom två av mina favorit brudar hem till mig. Vid halv sju tiden tog jag hundarna och gick fram på byn för att möta Johanna som kom med bussen. Hon sprang in på konsum och köpte chips och dipp innan vi traskade hem till mig igen i den bitande kylan. Efter ett tag kom Britta också hit och det var meningen att vi skulle se en film men vi måste ha haft en del att prata om för filmen knäpptes aldrig på. Det blev iallafall en lugn och skön kväll såhär innan nyår. Idag har jag inte hunnit gjort något märkvärdigt ännu, men jag ska snart ta och färga håret på mamma innan jag så småningom börjar göra mig i ordning för kvällen. Jag kommer att börja med att fira in det nya året tillsammans med släkten i Knåda och äta en god middag. Sen rullar jag vidare till familjen Gunnarssons place där det blir årets sista fest som vi hoppas på blir kanon. Med öppna ögon får vi helt enkelt se hur den här natten slutar!




Nyårsafton förra året, 2008/2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback