KAOS...

2009-12-16 @ 00:40:08
Den här tisdags morgonen blev lite kaotisk för min del. Hade iallafall först sovmorgon till halv elva så jag fick sova ut någorlunda och det var ju skönt. Gick upp och skulle äta frukost och märkte att det hade kommit MYCKET snö. Här snackar vi decimeter! Tänkte dock inte så mycket mer på det för vägarna var ju plogade så det skulle väl inte vara några problem med det! Trodde jag ja. När det väl var dags för mig att trampa iväg till skolan så hann jag bara ner till gångvägen så såg jag att gångvägarna inte var plogade så det var helt omöjligt att cykla där. Inte nog med det så hade jag hunnit med att slira omkull med cykeln påväg ner till gångvägen ungefär 73 gånger. Då var det bara att vända och så sprang jag in till mamma och bad henne skjutsa mig till skolan eftersom jag inte skulle hinna gå för klockan var så pass mycket. När vi gick ut mot bilen kom vi på att vi inte kunde få ut bilen för snökanten av plogbilen så då var det bara att börja skotta bort snö från uppfarten. Tillslut kom jag iallafall till skolan, svettig men i tid! Imorgon är det iallafall jag som använder mina ben och går till skolan, lättast så. Nu blev det en väldigt sen kväll för min del men jag har faktiskt ägnat hela kvällen åt att plugga röven av mig, vilket verkligen behövdes! Har skickat in två restarbeten som jag har haft hängandes över mina axlar i ett tag samt jobbat en hel del på ett samhälls arbete som ska vara klart på torsdag. Har dock mycket kvar men jag är nu en bit påväg iallafall. Känns skönt. Nej nu måste jag hoppa i säng! Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

haha....ja vem har sagt att snö är härligt?;)



kramar

2009-12-16 @ 13:41:21
URL: http://styleandlifebyleia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback