HOME SWEET HOME

2009-12-30 @ 13:07:28
Jag lever och jag är på svensk mark! Tänkte väl mest bara berätta det. Vi landade i söndags kväll och efter förseningar av flyget så missade vi tåget som skulle ta oss från arlanda till Sandviken. Så vi satt och häckade på donken i nån timme tills Johan kom och hämtade oss i snöovädret. Sen stannade vi kvar i Sandviken och kom hem till byn igårkväll. Fick en chock när vi kom in i huset och såg att det var 10 grader inne.. Brrr. Men nu har vi äntligen fått upp värmen någorlunda. Hur som helst så hade vi en bra vecka. Vädret var inte på topp direkt, det regnade mesta dels men vi fick iallafall 3 dagar sol. Bättre än ingenting får man väl säga. Det var ju varmt hela veckan iallafall, minst 20 grader hela tiden så det är ju lite skillnade från de -20 graderna vi har här nu.. Usch. Nu ska jag fräscha till mig lite och åka till min kusin för att färga håret. På kartongen står det "mörkt rödbrunt", så det blir en liten förändring nu. Hoppas det blir bra. Later babes!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej gumman! min mobil är störd så jag har inte ditt nummer längre, kan du slänga väg ett sms till mig på mitt vanliga nummer. saknar dig, vi måste leka någon dag ! <3 / sofia

2009-12-30 @ 17:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback