HANDBOLL

2009-12-10 @ 23:11:02
Jag började den här torsdagen med att ta en uppfriskande promenad till skolan för jag hade lämnat cykeln där. Det tar ungefär 25 min. att gå till skolan från mig så det är alldeles perfekt, då vaknade jag allt till! Vi slutade strax före tre och då trampade jag hem på min cykel för att ägna resten av dagen/kvällen till plugg och handboll. Tog tag i plugget först och pluggade i några timmar, har två prov imorgon vilket betyder att vi kommer ha sammanlagt tre prov den här veckan. Hade matteprov i tisdags och imorgon är det dags för spanska och idrott. Varför ska de alltid lägga allting såhär i slutet för? Hur som helst, runt åtta tiden så åkte jag till Alfta och kollade på handboll med bästa brudarna. Det var Edsbyn - Alfta som spelade och det slutade med att Edsbyn kammade hem segern med 14-19, bra jobbat! Nu är det dags för Petris Hellsénis att hoppa i säng och plugga lite mer. Det är bara att stå ut nu. *En vecka kvar, en vecka kvar, en vecka kvar*...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback