FINISHED

2009-12-17 @ 23:58:07
Just nu är jag i Sandviken, jag ska alldeles snart gå och lägga mig för jag är sjukt trött! Imorse råkade jag sova över mig så jag missade bussen till Alfta vilket gjorde att jag fick strunta i första lektionen, så sen hade jag bara en lektion svenska och slutade elva. Åt dock lunch och stannade kvar på skolan för att skriva klart ett arbete innan jag åkte hem. Så nu är jag klar med alla jävla skolarbeten det här året! Hur skönt låter inte det!? Är även ledig imorgon så jag har alltså jullov nu, underbart! Mamma kom iallafall och hämtade mig vid halv ett nångång och då började jag packa resväskan och senare åkte vi hit till Sandviken. Johan är just nu och hämtar min syster för hon har varit och firat med resten av de som tagit examen, så snart får jag gratta fröken! Ska stänga av datorn nu, imorgon blir en lång dag. Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback