IDOL

2009-12-05 @ 00:21:50
Stannade hemma idag för jag kände mig inte så pigg. Har haft ont i huvet både igår och idag, så jag trodde att det var något så hemskt som magsjukan på gång men som tur var verkar det inte vara det utan en helt vanlig förkylning. Om det nu inte är den där jäkla svinsjukan som jag inte har vaccinerat mig mot än. Men det lär väl märkas om det börjar växa ut en knorr eller ett gristryne på mig. Nu på kvällskvisten har jag ätit grönsaker med dipp och kollat på en otroligt spännande semifinal av Idol tillsammans med min kära mor. Det blev Calle och Erik som gick till finalen, jag hade hoppats på Tove och Erik men helt ärligt så förtjänade de en finalplats alla tre! Såhär bra har aldrig Idol varit någon gång. Och jag måste bara säga en sak, Peter Jihde och Anders Bagge är de roligaste jag vet! Jag skulle kunna göra vad som helst för att få träffa dem! Då var det sagt. Nu känner jag att min huvudvärk trycker på så jag ska krypa ner under täcket och sova. Imorgon blir det till att kliva upp tidigt för vi åker till Sandviken över dagen. Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback