1 DECEMBER

2009-12-01 @ 22:40:13
Den här tisdagen har varit skön! Den började med att mitt alarm ringde halv nio och en minut efter det så fick jag sms om att läraren var sjuk, så vi skulle inte börja förns halv ett. Jag kände redan då att det här skulle bli en bra dag! Somnade om och vaknade ungefär tjugo över elva. Kastade i mig lite nudlar och trampade iväg till skolan på min svarta blixt för att ha en lektion datorkunskap och en lektion samhällskunskap. Sen slutade vi, that's it. Fy satan så skönt det var! Cyklade hem och gjorde chokladbollar som jag har gått och suktat efter i två dagar nu och sen åt vi mat innan vi stack iväg till en parkering där jag övningskörde för första gången. Det gick rätt bra tror jag, lite ryckigt och så men det var hur kul som helst! Jag har fått blodad tand nu och vill bara kunna köra riktigt nu nu nu! Ska träna mer i helgen iallafall när det är ljust ute så det ser jag fram emot. Hur som helst, efter det så hämtade vi upp Lina och så åkte vi och simmade i ca 45 min, jätteskönt var det. Sen jag kom hem har jag tryckt i mig alla chokladbollar och kollat på desperate housewives. Imorgon har jag sovmorgon igen för Jenny skulle vara sjuk då med, så jag börjar halv elva nångång. Nu ska jag spela sims, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Hej :)



Besök http://theezzan.blogg.se

och följ bloggen via bloglovin <3



Kramisar

2009-12-02 @ 22:11:49
URL: http://theezzan.blogg.se/
Postat av: sanna

Fin blogg :)

2009-12-03 @ 01:04:22
URL: http://aplacenearby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback