VÅFFELDAGEN

2010-03-25 @ 22:31:41
Efter skolan idag gick jag och Johanna till centrum cafét och tog en fika och bara pratade om allt mellan himmel och jord, precis som vanligt. Det var mycket mysigt! Sen traskade jag hemåt och hann i stort sett bara byta om till träningskläderna innan jag cyklade ner på IP och tränade spinning, push + core. Helt slut och hungrig som en varg kom jag sen hem och åt våfflor med mamsen. Det är ju våffeldagen idag! Gött vare iallafall. Nu ska jag strax hoppa i säng och plugga till naturkunskapsprovet vi har imorgon, känns som att det kommer gå åt skogen men vi kan ju hålla tummarna för att det inte ska göra det iallafall. Vi hörs imorgon guapas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback