THE TRIP

2010-03-15 @ 00:46:01
Tjena! Vi har haft det kanon i Åre, även om vädret dock inte har varit på topp. På onsdagen kom vi fram på eftermiddagen och då åt vi tacos med alla andra familjer på lägret och sen kollade jag, Sofia, Sara, Alex, Johanna och Elin på skräckfilm. Torsdagen spenderade vi hela dagen med slalomskidorna på och eftermiddagen på Holiday club och deras upplevelsebad + saunaworld. Det var grymt mysigt måste jag säga! Jag och Sofia solade först i tjugo minuter var och sen var vi i den så kallade bastuvärlden som var helt otroligt häftig! Själva badet vilade vi bara ögonen på eftersom Sofia är allergisk mot klor. När vi kom tillbaka till Södergården som vi allihopa bodde på så åt vi mat och sen kollade vi på ännu en skräckfilm samma gäng som kvällen före. Jättemysig dag med andra ord! Fredagen var däremot inte lika bra. Vädret var katastrof, det snöade och blåste så mycket i backen att man såg ingenting och det värkte i våra ansikten. Det var riktigt obehagligt så det blev bara ett enda åk... Skittråkigt! Och inte nog med det så lyckades jag även ramla så jag fick nackspärr. Inte kul alls! Men men, så kan det gå när inte haspen är på! Igår kom vi hem vid tre tiden och på kvällen tog jag bussen till Alfta där jag kollade på melodifestivalen hos Calle tillsammans med honom, Sebbe, Johan, Sara och Johanna. Det var mycket trevligt och rätt låt vann! Men nu måste jag hoppa i säng för imorgon är det ju skoldags igen. Slänger in några bilder från Åre först. Godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback