STUDIEDAG

2010-03-25 @ 00:45:23
Idag har vi haft studiedag så vi har varit lediga. Det var otroligt skönt och jag unnade mig en lång sovmorgon. Resten av dagen har jag i stort sett bara tagit det lugnt; varit ute och gått med hundarna, duschat, kollat på tv och lite så. MEN, jag ska för sjutton inte glömma att jag har ägnat lite av studiedagen till att faktiskt studera. Gjorde klart två rester jag hade i svenskan som jag precis har mailat in till läraren nu. Känns förbannat skönt måste jag säga, det var en tyngd som släpptes från mina axlar! Men nu ska jag lägga mig och läsa så jag blir lite trött och kan somna så småningom. Imorgon är ju en ny dag! Godnatt och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback