MIXTURE

2010-03-18 @ 20:57:11
Nu blev det visst lite dåligt med uppdateringar här i bloggen. Men det är nog så att mitt liv är inte tillräckligt intressant för att skriva om varje dag! Eller så har jag helt enkelt inte lust att skriva hela tiden. Det är nog en salig blandning skulle jag vilja säga, så vi säger så. De senaste dagarna har iallafall bestått av skola, träning och plugg kan man säga. Jag har precis duschat nu efter att ha varit på IP ikväll och tränat spinning, push + core. Det var riktigt skönt och jag känner att jag kommer sova riktigt gott ikväll. Men det blir dock inte en tidig kväll för nu måste jag plugga på som fan till två prov jag har imorgon, matte och spanska. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback