DALECARLIA

2010-03-29 @ 16:49:18
Vi hade det toppen i Tällberg! Hotellet var jättefint, maten var underbar, spaet var asmysigt och behandlingarna var kung! Vi kom fram dit typ elva på lördag förmiddagen och spenderade sen resten av dagen i själva spaet där vi badade, bubblade, åt gott och bara chillade. Nångång där emellan hann jag även med en fotkur och en muskelmassage. Massagen var den bästa jag fått! Så himla skönt var det. Runt fem tiden kände vi oss nöjda så då duschade och bastade vi innan vi knallade upp till hotellet igen. Där gjorde vi oss i ordning med våra trogna tre apor för att sen klockan åtta käka trerätters middag i restaurangen. Menyn var så spännande så jag lära bara ta kort på det jag åt, haha! Lägger iallafall in bilderna längst ner i inlägget. Det kommer förmodligen några fler bilder senare i veckan också så fort min syster har skickat bilderna. Hur som helst, åk till hotell Dalecarlia i Tällberg!






Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!

Rösta gärna! :)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=wswucX08nI29Z6b7pvZdV10p#bikiniGallery

2010-03-29 @ 20:47:04
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback