BORING

2010-03-02 @ 17:23:59
Kom hem strax efter tre idag och jag måste säga att jag har fått en hel del gjort idag! Stannade på datorkunskapen också fast jag inte hade behövt och så använde jag datorn där till att plugga lite eftersom att word på min dator bestämde sig för att det inte ville samarbeta med mig igår. Blev lagomt less då kan jag ju tala om... Men som tur var fanns det annat att göra så jag pluggade precis hela kvällen igår i vilket fall och det ser ut som att den här kvällen kommer se likadan ut. Så himla tråkigt men jag måste bara prioritera skolan nu känner jag så jag slipper ägna hela lovet till att plugga. Men det är som det är helt enkelt. Vi hörs senare babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback