100307

2010-03-07 @ 18:01:20
Hej kompisar! Jag kom faktiskt hem igår från Sandviken men jag hade inte riktigt någon lust att skriva då helt enkelt. Men iallafall, jag måste bara berätta en sak! Igår när vi hade hoppat av tåget och gick till bilen så fick vi en väldigt otrevlig överraskning från polisen. Han hade nämligen lämnat TVÅ p-böter lappar och vi fattade ingenting, tills vi såg att vi visst hade parkerat på handikapplats. Där rök tusen riksdaler helt i onödan... Bra jobbat av oss, verkligen! Ska man skratta eller gråta? Jaja, hur som helst. Idag var mamma och jag ute och gick med hundarna i 1½ timme och det var riktigt skönt. Det var förresten plusgrader idag för första gången på den här vintern och det är ju typ värt att fira!? Så himla skönt. Nej nu ropar mamma att maten är klar, det blir potatisgratäng och fläskfilé. Gött ska det bli. Later alligators!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback